Κερκυραίων Πρωτοβουλία ΜΚΟ

Κερκυραίων Πρωτοβουλία  ΜΚΟ
Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία

Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Εντυπωσιακά τ' αποτελέσματα στο Καρδάκι από την ΜΚΟ Κερκυραίων Πρωτοβουλία


  Την Κυριακή - 14/4/2013 στα πλαίσια της καμπάνιας Let's Do It, η Κερκυραίων Πρωτοβουλία διοργάνωσε εθελοντικό καθαρισμό στην παραλία μέσα στο Μον - Ρεπό - στο Καρδάκι! 26 εθελοντές ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα μας, μικροί και μεγάλοι και  έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό ομορφαίνοντας την  πανέμορφη παραλία!  Εκτός από τον καθαρισμό, όλοι τους προσπάθησαν και έδωσαν μια άλλη εικόνα από αυτή που βρήκαν...πολύ καλύτερη! Ένα θερμό ευχαριστώ σε όλους όσους συμμετείχαν!!! 

  25 σακούλες απορριμμάτων και πολλά ογκώδη αντικείμενα ήταν το αποτέλεσμα. Όμως το καλύτερο ήταν όσα φτιάξαμε μετά τον καθαρισμό με φυσικά υλικά που βρήκαμε στην παραλία....παγκάκια...ράμπες πρόσβασης στην παραλία, παρτέρι για λουλούδια και πολλά άλλα!

  Ευχαριστούμε επίσης τον αντιδήμαρχο καθαριότητας, κ. Σπυρίδωνα Ρίγγα για την άμεση ανταπόκριση και την περισυλλογή των απορριμμάτων.
 


Το πριν...




















Το μετά...
Το πριν...
Το μετά...


Το πριν...







Το μετά...
Το πριν...



Το μετά...





Το πριν...




Το μετά...


Το πριν...
Το μετά...











Περισσότερες φωτογραφίες στο https://www.facebook.com/media/set/?set=a.466165443456613.1073741829.100001894853496&type=3

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Η δράση "Αξίζει να προσφέρεις" συνεχίζεται...






Όλο και περισσότεροι φορείς και σύλλογοι στην Κέρκυρα, συμμετέχουν στην δράση της Κερκυραίων Πρωτοβουλία "Αξίζει να προσφέρεις". Κατά τη δράση αυτή πραγματοποιείται εθελοντική συλλογή από ρούχα, υποδήματα, τρόφιμα, παιχνίδια και βιβλία και στη συνέχεια γίνεται διαχωρισμός και προώθηση τους σε οικογένειες και ιδρύματα της Κέρκυρας!

Στις 15/2/2013, εθελοντές της Κερκυραίων Πρωτοβουλία, παρέλαβαν από τον Πολιτιστικό Σύλλογο κάτω Κορακιάνας "Σπύρος Καλούδης", ένα φορτηγάκι γεμάτο ενδύματα. Τα οποία και προώθησαν σε άπορες και πολύτεκνες οικογένειες της Κέρκυρας και στο φιλόπτωχο ταμείο της εκκλησίας.

Ευχαριστούμε θερμά τους παρακάτω συλλόγους για την σημαντική προσφορά τους:


  1. Τοπικό συμβούλιο Δημοτικής κοινότητας κάτω Κορακιάνας.
  2. Πολιτιστικός Σύλλογος "Γαζατίκων".
  3. Πολιτιστικός και εξωραιστικός σύλλογος κάτω Κορακιάνας "Ανάληψης".
  4. Πολιτιστικός και εξωραιστικός σύλλογος κάτω Κορακιάνας "Σπύρος Καλούδης".
  5. Ενορία ζωοδόχου Πηγής κάτω Κορακιάνας.
  6. Ενορία Αγ. Νικολάου - Αγ. Βασιλείου κάτω Κορακιάνας.
Επίσης ευχαριστούμε θερμά τους εθελοντές της Κερκυραίων Πρωτοβουλία, οι οποίοι μετέφεραν, ξεχώρισαν και στη συνέχεια παρέδωσαν τα πράγματα.

Η δράση συνεχίζεται...

 Για πληροφορίες για τη δράση αυτή, επικοινωνήστε με τη γραμματεία της Κερκυραίων Πρωτοβουλία: 

26610 34066 ( Ώρες καταστημάτων )
693 7255366 Wind
695 1324892 Vodafone
697 3793826 Cosmote









 

Τρίτη 9 Απριλίου 2013



  Εθελοντικός καθαρισμός στην Κέρκυρα, στα πλαίσια του Let's Do It Greece 2013! 

  Πέρυσι καθαρίσαμε την περιοχή Βλαχέρενα στο Κανόνι! Φέτος καθαρίζουμε την παραλία μέσα στο Μον Ρεπό, στο Καρδάκι την Κυριακή 14/4/2013 στις 10:00 π.μ

Ιστορικό:


 Το ''Let's Do It'' αποτελεί τη μεγαλύτερη και πιο ταχέως αναπτυσσόμενη εθελοντική καμπάνια καθαρισμού σε παγκόσμια κλίμακα. Κάθε χρόνο, χιλιάδες πολίτες από κάθε μεριά του πλανήτη, καθαρίζουν τις χώρες τους, περνώντας μήνυμα βελτίωσης και προστασίας του φυσικού και αστικού περιβάλλοντος.

   Πέρυσι, για πρώτη φορά, φιλοξενήσαμε τη συγκεκριμένη καμπάνια και στην Ελλάδα με πρωτοβουλία της Ελληνικής Εταιρείας Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων και του Περιβαλλοντικού Συλλόγου Αττικής "Ώρα για Δράση". Σκοπός μας ήταν μέσα σε μία ημέρα να πραγματοποιηθούν εθελοντικές δράσεις καθαρισμού σε κάθε γωνιά της χώρας. Ήταν ένας στόχος δύσκολος, ο οποίος με τη συμβολή όλων κατάφερε να γίνει πραγματικότητα.

   Στις 29 Απριλίου του 2012 πάνω από 20.000 ενεργοί εθελοντές και 450 φορείς μετέδωσαν το μήνυμα του Let's Do It, απομακρύνοντας ταυτόχρονα εκατοντάδες τόνους σκουπιδιών από απλές περιοχές έως σημαντικά οικοσυστήματα. Άνθρωποι κάθε ηλικίας ένιωσαν πως ήρθε η ώρα να αλλάξουμε νοοτροπία και συνήθειες.

  Όραμά μας είναι η συνέχεια της προσπάθειας και η καθιέρωσή της. Για το λόγο αυτό συνεχίζουμε τις διεργασίες ώστε και το 2013 Ολόκληρη η Ελλάδα να "φωνάξει" για άλλη μια φορά LET'S DO IT GREECE, συνεπαίρνοντας ακόμα περισσότερους εθελοντές. Σε κάθε πόλη και χωριό της Ελλάδας υπάρχουν ομάδες πολιτών, εθελοντικές οργανώσεις, δήμοι, σχολεία, υπηρεσίες και επιχειρήσεις που ελπίζουν σε αυτό το όραμα και συνεχίζουν να το προωθούν.
Ημερομηνία της κοινής μας δράσης έχει οριστεί η Κυριακή 14 Απριλίου 2013.








  




  H δεύτερη συνάντηση της ομάδας μελέτης του οχυρωματικού της Κέρκυρας θα πραγματοποιηθεί το
Σάββατο 13/4 στις 20:30 μμ στο Ιόνιο Ωδείο.

  Θα γίνει μια σύντομη περιγραφή του προμαχωνικού συστήματος και του πως αυτό εφαρμόστηκε στις
οχυρώσεις της Κέρκυρας, με επιμέρους ανάλυση και περιγραφή κάθε οχυρωματικού έργου, με
παράλληλη προβολή αρχειακού χαρτογραφικού υλικού και σχεδιαγραμμάτων, με χρήση της οχυρωματικής ορολογίας και πληροφορίες για τις μετατροπές και τις βελτιώσεις που υπέστησαν στην συνέχεια.

  Θα γίνει ανοιχτή συζήτηση και θα οριστούν τα άτομα που θα αναλάβουν τις ψηφιοποιήσεις των αρχειακών πηγών.

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Ολοκληρώθηκαν τα σεμινάρια πολιτικής προστασίας



  Με το θέμα της Ναυαγοσωστικής, ολοκληρώθηκαν τα σεμινάρια πολιτικής προστασίας από την Εθελοντική Ομάδα Δράσης Κέρκυρας - Κερκυραίων Πρωτοβουλία. Τα σεμινάρια διήρκεσαν 6 εβδομάδες, κάθε Σάββατο, ήταν 2ωρα εκτός από το θέμα των Πρώτων Βοηθειών που ήταν 5ωρο και περιλάμβαναν  τα θέματα: Πρώτες Βοήθειες, Ναυαγοσωστική, Δασοπροστασία, Δασοπυρόσβεση, Αντιμετώπιση σεισμών, Μετεωρολογία, χρήση μέσων επικοινωνίας.

Τονίζουμε ότι τα σεμινάρια ήταν δωρεάν!

  Οι συμμετέχοντες στον τομέα των Πρώτων Βοηθειών, έλαβαν βεβαίωση από το ΕΚΑΒ για τη συμμετοχή τους στο συγκεκριμένο σεμινάριο. Συνολικά έλαβαν μέρος 32 άτομα και στο τέλος των σεμιναρίων τους ζητήθηκε να αξιολογήσουν την όλη προσπάθεια με σχετικό ερωτηματολόγιο.
Τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων θα αναρτηθούν το επόμενο διάστημα.

  Η Κερκυραίων Πρωτοβουλία, θέλει να ευχαριστήσει πρωτίστως τους συμμετέχοντες που έλαβαν μέρος στα σεμινάρια, αφιερώνοντας τον προσωπικό τους χρόνο. 

  Επίσης ιδιαίτερες ευχαριστίες στους 9 εκπαιδευτές που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της και εθελοντικά  παρέδωσαν τα σεμινάρια και είναι οι εξής:

- Από το ΕΚΑΒ Θεσπρωτίας, οι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές οι κ.κ. Τάσης Παναγιώτης & Βαρδέρης Δημήτρης.

-  Από την Δασική Υπηρεσία, η Δασονόμος κ. Μαρία Παπαϊωάννου.

-  Από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Κέρκυρας, ο Διοικητής του 1ου Πυροσβεστικού Σταθμού Κέρκυρας  κ.Νικόλαος Κολοβός και ο Ανθυποπυραγός κ. Αλέξανδρος Κοντός.

-  Από την Πολεμική Αεροπορία, ο αξιωματικός - μετεωρολόγος κ. Θανάσης Σταθόπουλος.

-  Από τον Σύλλογο Ραδιοερασιτεχνών Κέρκυρας, ο κ. Μπόντας Γεράσιμος.

-  Από τον Ναυαγοσωστικό Όμιλο Κέρκυρας, οι κ.κ. Χρήστος Μωραίτης & Χάρης Θεοδόσης. 

   Επίσης είναι πολύ σημαντικό ν' αναφέρουμε και να ευχαριστήσουμε, την θετική ανταπόκριση από το Δ.Σ του Ιονίου Ωδείου Κέρκυρας και ιδιαίτερα του διευθυντή κ. Προκόπη Άνθη, για  την παραχώρηση της αίθουσας όλο αυτό το διάστημα για την πραγματοποίηση των σεμιναρίων, τα βιβλιοπωλεία ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ & ΠΥΞΙΔΑ για την ευγενική χορηγία τους, τον κ. Κρητικό Σπύρο από το Sound Vision για την επίσης σημαντική προσφορά του, τον διευθυντή του 4ου Δημοτικού Σχολείου Κέρκυρας κ. Δαλιέτο Κώστα για τη σημαντική βοήθεια του και τέλος όλα τα μέλη της Κερκυραίων Πρωτοβουλία, τα οποία οργάνωσαν και πραγματοποίησαν την συγκεκριμένη δράση!

Το σεμινάριο με την παραπάνω θεματολογία, έχει ήδη ξεκινήσει από την Κυριακή - 31/3/2013 και στον Χλωμό σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Χλωμού!















Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Αποτελέσματα της γιορτής για τα παιδιά στην πάνω πλατεία!


  Μια υπέροχη ημέρα πέρασαν όσοι παρευρέθησαν στην εκδήλωση για τα παιδιά στην πάνω πλατεία, την Κυριακή - 24/3/2013. 

Η εκδήλωση περιλάμβανε βόλτα με πόνυ, ζωγραφική υπό την  καθοδήγηση της ζωγράφου Όλγα Σταύρου, ομαδικά παιχνίδια και παιχνίδια ανακύκλωσης, ενημέρωση ενηλίκων για την ανακύκλωση, την πολιτιστική κληρονομιά και τον εθελοντισμό!

  Την εκδήλωση διοργάνωσαν:

-  Σύλλογος θεραπευτικής ιππασίας ΠΙΝΤΟ.
-  Κερκυραίων Πρωτοβουλία ΜΚΟ.
-  ΜΚΟ Παλμός.
-  Σύνδεσμος ΑΜΕΑ Κέρκυρας.
-  Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού - Τμήμα Ευρωπούλων.

Με την στήριξη της Επιτροπής Αισθητικής του Δήμου Κέρκυρας.

   Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Βιβλιοχαρτοπωλών Κέρκυρας για την προσφορά του, καθώς επίσης και όλους τους εθελοντές που πήραν μέρος και βοήθησαν.