Κερκυραίων Πρωτοβουλία ΜΚΟ

Κερκυραίων Πρωτοβουλία  ΜΚΟ
Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία

Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Δράσεις της Κερκυραίων Πρωτοβουλία - Πολιτών Εξουσία ΜΚΟ


                     Κερκυραίων Πρωτοβουλία - Πολιτών Εξουσία ΜΚΟ                                                        
Αστική Εταιρεία Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα  
(Πολιτισμού-Οικολογίας-Κοινωνικής Αλληλεγγύης)
Επικοινωνία μαζί μας: 26610 34066, 693 7255366, 6951 324892
http://politonexousia.blogspot.com/ και στο Facebook: Κερκυραίων Πρωτοβουλία - Πολιτών Εξουσία ΜΚΟ

Ποιοι είμαστε

Η Κερκυραίων Πρωτοβουλία - Πολιτών Εξουσία ΜΚΟ, ιδρύθηκε το 2011 στην Κέρκυρα, από ευαισθητοποιημένους πολίτες που θέλησαν μέσα από τον εθελοντισμό, να κάνουν δράσεις ουσίας στο νησί!!!  Ζώντας μία από τις πιο δύσκολες εποχές στην νεότερη ιστορία της Ελλάδας, τα μέλη και η Συντονιστική Γραμματεία, προσπαθούν:


1)  Nα πραγματοποιούν δράσεις οικολογικού χαρακτήρα ( καθαρισμούς παραλιών, δασών, ιστορικών μνημείων, δράσεις περιβαλλοντικής εκπαίδευσης παιδιών, δράσεις ανακύκλωσης και προστασίας του περιβάλλοντος).


2)Δράσεις πολιτιστικού χαρακτήρα ( για ενίσχυση και διάδοση της τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς, άλλωστε το ιστορικό κέντρο της Κέρκυρας, έχει ενταχθεί στην UNESCO).

 3) Να συμπαραστέκονται με διάφορες δράσεις και να ευαισθητοποιούν και άλλους να το πράττουν αυτό, σε ομάδες, οικογένειες και ιδρύματα που έχουν ανάγκη.

Πιστεύουμε ότι ο άνθρωπος μπορεί να προσφέρει πολλά, αρκεί, όλοι μας να κατανοήσουμε ότι δεν είμαστε μόνοι μας και ότι πρέπει σε εθελοντικό επίπεδο πάντα,  να προσφέρουμε όπως και όποτε μπορούμε!!!

1)  Υποστήριξη στο Χαμόγελο του Παιδιού! 15/5/2011, η δράση απευθυνόταν σε παιδιά και περιλάμβανε ζωγραφική (καθοδηγούμενα από ζωγράφους), χειροτεχνία, δημιουργική ζαχαροπλαστική, ομαδικά παιχνίδια. Επίσης στον χώρο λειτούργησε χαριστικό και ανταλλακτικό παζάρι. H συμμετοχή ήταν μεγάλη, πάνω από 300 εισιτήρια δόθηκαν και όλα τα έσοδα διατέθηκαν στο Χαμόγελο του Παιδιού στην Κέρκυρα! Επίσης πολλοί από τους γονείς ενίσχυσαν τους κουμπαράδες του Χαμογέλου που μας είχαν διαθέσει για την εκδήλωση και πολλοί ήταν αυτοί που μας έφεραν και υλικά αγαθά για το σπίτι του Χαμόγελου.

2)  Εθελοντικός καθαρισμός παραλίας, σε συνεργασία με το δίκτυο " Σώστε τη Μεσόγειο".
22/5/2011, καθαρίστηκε η παραλία στην περιοχή Βιταλλάδες στη Νότια Κέρκυρα . Συλλέχθηκαν περίπου 70 μεγάλες σακούλες απορριμμάτων και επίσης 3 μεγάλοι κάδοι με διάφορα υλικά(δίχτυα κ.α. ).


3) Εθελοντικός καθαρισμός ιστορικών μνημείων ( Τα επτάνησα).
20/4/2011, πραγματοποιήθηκε εθελοντικός καθαρισμός των Επτανήσων και των μαρμάρων στην Σπιανάδα , μαζί με άλλη εθελοντική ομάδα της Κέρκυρας, από graffiti.

4) "Αξίζει να προσφέρεις".
Από 23/9/2011 - 26/9/2011, πραγματοποιήθηκε συλλογή αγαθών ( ρούχα, παπούτσια, σχολικά είδη και τρόφιμα ), προκειμένου να ενισχυθούν το Ορφανοτροφείο Κέρκυρας, το Γηροκομείο Κέρκυρας, το Χαμόγελο του Παιδιού και κάποιες οικογένειες!

5)  Έναρξη εκστρατείας ενημέρωσης καταστημάτων σε θέματα ανακύκλωσης και καθαριότητας.
29/11/2011, πραγματοποιήθηκε ενημέρωση με ειδικά φυλλάδια σε καταστήματα της πόλης της Κέρκυρας. Επίσης τους δόθηκαν ερωτηματολόγια και φυλλάδια καταγραφής παραπόνων, προκειμένου να βγάλουμε συμπεράσματα, τόσο για το επίπεδο της γνώσης για την ανακύκλωση όσο και για να ομαδοποιήσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στο θέμα της καθαριότητας! Η δράση είναι σε εξέλιξη...

6) Διπλή δράση για την Παγκόσμια  Ημέρα Εθελοντισμού!

α)  4/12/2011, επαναλληπτικός καθαρισμός των Επτανήσων από μουτζούρες και φύτεμα καλωπιστικών φυτών στο πίσω μέρος των Επτανήσων.

β)  4/12/2011, συνεχίσαμε την ενημέρωση με ειδικά φυλλάδια σε καταστήματα της πόλης της Κέρκυρας, αλλά και σε περαστικούς. Μας βοήθησαν τα παιδιά απο το τμήμα Οδηγισμού Κοντοκαλιού – Γουβιών! Επίσης έγινε ανακύκλωση μπαταριών και κινητών τηλεφώνων!

7)  Δωρεάν οδοντιατρικός, παιδιατρικός και διατροφολογικός έλεγχος σε ευπαθής ομάδες του πληθυσμού!
14/12/2011, μέλη μας ( οδοντίατρος, παιδίατρος και διαιτολόγος ), προσέφεραν δωρεάν υπηρεσίες σε άτομα που είχαν ανάγκη!

8) Εθελοντικό βάψιμο των τοίχων ( κάλυψη των μουτζουριών )στην παλιά πόλη σε συνεργασία με την Επιτροπή Αισθητικής Δήμου Κέρκυρας και άλλες εθελοντικές ομάδες και εθελοντές πολίτες!
15/1/2012, πραγματοποιήθηκε η παραπάνω δράση και το αποτέλεσμα ήταν η ανάδειξη της ομορφιάς της παλιάς πόλης!

9)  Καθαρισμός της στοάς (μίνας) στην λαική αγορά.
25/1/2012, μέλη της ΜΚΟ καθάρισαν την μίνα που βρίσκεται στην λαική αγορά από τα σκουπίδια και έβγαλαν φωτογραφίες. Η ΜΚΟ ετοιμάζει πρόταση προς την αρχαιολογία, για την ανάδειξη των στοών της Κέρκυρας!

10)  Δράση σε εξέλιξη: Συλλογή υλικών αγαθών ( ρούχα, παπούτσια, παιχνίδια, βιβλία κ.λ.π ), για ιδρύματα και πολίτες που έχουν ανάγκη!

11)  Δράση σε εξέλιξη: Εθελοντική βοήθεια στο Χαμόγελο του Παιδιού!



Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



     Στα πλαίσια της ιδιότητας μας στον τομέα της αλληλεγγύης, τον Σεπτέμβριο του 2011, είχαμε συλλέξει αρκετά πράγματα (ρούχα, παπούτσια "μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση",βιβλία, παιχνίδια και τρόφιμα) και τα είχαμε παραδώσει σε οργανισμούς, ιδρύματα και οικογένειες της Κέρκυρας που είχαν ανάγκη! Πολλοί συμπολίτες μας, ακόμη και μετά την δράση εκείνη, συνέχισαν να μας δίνουν πράγματα, ακόμη και καταστήματα και έτσι έχουμε καταφέρει να συλλέξουμε πολλά επιπλέον είδη που σκοπεύουμε από την επόμενη εβδομάδα να τα διανέμουμε όπου χρειάζονται. Θερμή παράκληση, όσοι από εσάς θέλετε να προσφέρετε πράγματα που δεν χρειάζεστε πια, να επικοινωνήσετε μαζί μας με προσωπικό μήνυμα ή στα τηλέφωνα - 26610 34066 (ώρες καταστημάτων ) και στα Wind: 639 7255366 και Vodafone:695 1324892. Επίσης σημαντικό, αν γνωρίζετε συνανθρώπους μας που έχουν πραγματική ανάγκη από κάτι από τα παραπάνω, επίσης επικοινωνήστε μαζί μας για να τους βοηθήσουμε όσο μπορούμε. Ευχαριστoύμε πολύ!

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Νεότερα από τη καμπάνια ενημέρωσης για την ανακύκλωση και την καθαριότητα!

Η Πολιτών Εξουσία ΜΚΟ, από τα τέλη Νοεμβρίου 2011, έχει ξεκινήσει ενημέρωση των καταστημάτων, πάνω σε θέματα ανακύκλωσης και καθαριότητας! Στο διάστημα αυτό και μέχρι σήμερα, οι εθελοντές μας, έχουν ήδη πραγματοποιήσει 4  "εξορμήσεις", η τελευταία εχθές στις 25/01/2012, στις οποίες, εφοδιασμένοι με ειδικά φυλλάδια, έχουν ενημερώσει το μεγαλύτερο μέρος των καταστημάτων , στην πόλη της Κέρκυρας! Έχουν μοιραστεί σχεδόν 2000 χιλιάδες φυλλάδια και φυσικά.....συνεχίζουμε! Η προσπάθεια μας αυτή γίνεται καλύτερη με τη δική σας συμμετοχή! Πρέπει να γίνει από όλους μας κατανοητό, ότι καθαρή Κέρκυρα σημαίνει παιδεία, σημαίνει πολιτισμός, σημαίνει ανάπτυξη.....σημαίνει ότι αγαπάμε τον τόπο μας! Εσείς θα μείνετε αμέτοχοι?

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Νέα Συντονιστική Γραμματεία της Πολιτών Εξουσία ΜΚΟ

     Όπως ορίζεται  από το καταστατικό της Πολιτών Εξουσία ΜΚΟ, η θητεία της εκάστοτε Συντονιστικής Γραμματείας λήγει στις 31/12 κάθε χρόνου. Εχθές λοιπόν, στις 6/1/2012, πραγματοποιήθηκε η 1η Γενική Συνέλευση των μελών  και κατά την οποία:
1)  Κόπηκε η Πρωτοχρονιάτικη πίτα της ομάδας.
2)  Συζητήθηκαν και ψηφίστηκαν διάφορα θέματα  και μελλοντικές δράσεις.
3)  Ψηφίστηκε η Νέα Συντονιστική Γραμματεία, η οποία συγκροτήθηκε ως εξής:

Γραμματέας: Σταύρου Ανδριάνα
Ταμίας: Κουλούρης Σπυρίδων
Μέλος: Βάπτισμας Μάρκος
Μέλος: Ρώσση Ελένη
Μέλος: Αναλύτης Πέτρος

Η Συντονιστική Γραμματεία και όλα τα μέλη της ΜΚΟ, εύχονται σε όλους τους Κερκυραίους/ες, καλή και δημιουργική χρονιά, με υγεία και πολλές πολλές δράσεις για το νησί μας!






Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Πρόταση της Κερκυραίων Πρωτοβουλία ΜΚΟ για τις Μίνες ( στοές ) στην Κέρκυρα!

      
     

                                   Πρόταση που αφορά τις μίνες ( στοές ) στην Κέρκυρα!


      Έχουμε την τύχη να κατοικούμε σ' ένα νησί με απερίγραπτη ομορφιά αλλά και πλούσια ιστορία. Η Κέρκυρα ήταν από τις πρώτες περιοχές στην Ελλάδα, που αποτέλεσε τουριστικό προορισμό με μεγάλη ζήτηση. Όλοι θυμόμαστε τις "χρυσές" εποχές της Κέρκυρας, οι οποίες βέβαια...δεν υφίστανται πια! Θεωρούμε ότι παρ όλη τη δύσκολη οικονομική κατάσταση που μαστίζει πολλές Ευρωπαϊκές και όχι μόνο, πόλεις, η Κέρκυρα μπορεί να διεκδικήσει την παλιά της αίγλη! Οι τουρίστες είναι πλέον πιο απαιτητικοί και για το λόγο αυτό η Κέρκυρα δεν ικανοποιεί, μία μεγάλη μερίδα πιθανών επισκεπτών.    Μεγάλα έργα στην Κέρκυρα δεν γίνονται, το οδικό δίκτυο είναι σε άσχημη κατάσταση, στα τουριστικά καταλύματα έχουν χρόνια να γίνει κάποια ανακαίνιση, πολλά από τα μνημεία μας ερειπωμένα, περιμένουν τη σειρά τους να καταρρεύσουν, τα μουσεία μας υπολειτουργούν.....κ.α. Τι νέο έχει  επιδείξει η Κέρκυρα από τη δεκαετία του 1960?      Ο ήλιος και  η θάλασσα, είναι ναι μεν πολύ σημαντικά στοιχεία για τους επισκέπτες μας, αλλά από κάποια στιγμή και μετά, χρειάζεται και κάτι νέο...κάτι διαφορετικό...κάτι με περισσότερο μυστήριο, προκειμένου να κερδίσουμε αυτό το στοίχημα που αφορά την επιβίωση πολλών συμπατριωτών μας που ασχολούνται με τον τουρισμό. Η Κέρκυρα λοιπόν, έχει να δείξει κάτι καινούργιο και συνάμα κάτι πολύ παλιό στον πιθανό επισκέπτη, το οποίο τόσα χρόνια μένει ανεκμετάλλευτο ( άξιο απορίας γιατί ),να χάνεται και να καταρρέει!!!! Αυτό λοιπόν είναι οι μίνες ( στοές ) που υπάρχουν κάτω από την Κέρκυρα. Η πρόταση μας λοιπόν, αφορά όλο το δίκτυο των υπόγειων στοών του οχυρωματικού έργου της Κέρκυρας! Τόσο αυτές που βρίσκονται μέσα στα φρούρια, όσο και αυτές που βρίσκονται εκτός! Γνωστές Ευρωπαϊκές πόλεις, όπως η Γαλλία με τις πασίγνωστες κατακόμβες, η Ρώμη με τους υπόγειους λαβύρινθους, η Σκωτία, η Βουδαπέστη και άλλες....έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον παγκόσμιων οργανισμών ( History Channel, National Geographic ), που έχουν κάνει και ντοκιμαντέρ για τις υπόγειες στοές, αλλά και εκατοντάδων επισκεπτών, θέλοντας να τις δουν από κοντά. Γιατί λοιπόν όχι και στην Κέρκυρα!!Είναι κρίμα λοιπόν να χάνεται μία τεράστια ευκαιρία για παγκόσμια προβολή του νησιού μας, με όλα τα οφέλη που συνεπάγεται αυτό! Για όσα αναφέρθηκαν λοιπόν παραπάνω, προτείνουμε στον Δήμο της Κέρκυρας, τα εξής:

1)  Να κατατεθεί αίτηση - πρόταση, στην  Εφορία Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Αρχαιοτήτων και στην οποία ν' αναφέρουμε ότι επιθυμούμε τον καθαρισμό, την ανάδειξη, την υποστύλωση όπου χρειάζεται, ώστε να να γίνουν οι μίνες (στοές ) προσβάσιμες στο ευρύ κοινό.

2)  Γνωρίζοντας την οικονομική κατάσταση που βρίσκεται οι χώρα μας και θέλοντας να βοηθήσουμε όσο περισσότερο μπορούμε για το έργο αυτό, προτείνουμε όλες οι απαραίτητες εργασίες να προσπαθήσουμε να τις φέρουμε εις πέραν μέσα από τον εθελοντισμό! Θα μπορούν όσες εθελοντικές ομάδες επιθυμούν, να συμμετάσχουν στην όλη διαδικασία, πάντα υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση αρμόδιου αρχαιολόγου και αρχιτέκτονα! Παράλληλα μπορούμε ν' αναζητήσουμε χρηματοδοτήσεις, για τα απαραίτητα εργαλεία που θα χρειαστούν, για την φωταγώγηση του χώρου και για οτιδήποτε άλλο χρειαστεί για την ολοκλήρωση του έργου αυτού!

 3)  Να προτείνουμε συνεργασία στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο και συγκεκριμένα στο Ιστορικό Τμήμα, προκειμένου να μάθουμε την ιστορία των στοών αυτών, τους θρύλους αλλά και γεγονότα που ίσως διαδραματίστηκαν μέσα στις στοές και τα οποία θα μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε, τόσο για την επεξήγηση διαφόρων ευρημάτων μέσα στις στοές, όσο και για την προβολή τους μέσω διαδικτύου, αλλά και άλλων μέσων ενημέρωσης!

4)  Η Κερκυραίων Πρωτοβουλία ΜΚΟ, όντας ένας από τους 20 φορείς - μέλη του Εθελοντικού Δικτύου Κέρκυρας, θα προτείνει σε κάποιους από τους υπόλοιπους φορείς που θεωρεί ότι μπορεί να τους ενδιαφέρει, να υπάρξει συνεργασία σε κάποιο επίπεδο ( π. χ. θα προτείνει στην Ελληνική Ομάδα Διάσωσης  να συμμετέχει ενεργά σε αυτή την προσπάθεια, διαθέτοντας όσα μέλη της επιθυμούν να παρευρίσκονται στις μίνες κατά την διεξαγωγή των εργασιών, για την περίπτωση που χρειαστούν οι υπηρεσίες τους).

     Εν κατακλείδι, επισημαίνουμε ότι στην Κέρκυρα μπορούν και πρέπει να γίνουν πολλά έργα που θα διαδραματίσουν μεγάλο ρόλο στην βιωσιμότητα του νησιού, αλλά κατά πρώτο ρόλο, θα πρέπει να βάλουμε στην άκρη τα οποιαδήποτε συμφέροντα μας φρενάρουν προς αυτή την κατεύθυνση!!! Όταν είμαστε ενωμένοι σε κοινό σκοπό....είναι πολύ δύσκολο να μην τον επιτύχουμε!!!

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού - Δράσεις!



       Η ΜΚΟ Πολιτών Εξουσία, βασιζόμενη πάντα στην εθελοντική διάθεση Κερκυραίων πολιτών, γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού με 2 δράσεις:

1)  Εθελοντικό καθαρισμό στα Επτάνησα!


    Το συγκεκριμένο μνημείο, όπως και άλλα φυσικά, έχουν καθαριστεί από τα γκράφιτι, αρκετές φορές από εθελοντικές ομάδες ( Πολιτών Εξουσία και Καντουνίστας ). Δυστηχώς έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο, κάποια παιδιά, να εξακολουθούν να τα μουτζουρώνουν κατ' εξακολούθηση. Θερμή παράκληση σε όλους εσάς, που είστε γονείς και έχετε μικρά αλλά κυρίως πιο μεγάλα παιδιά, αν πιστέυετε ότι πρέπει να διατηρηθούν καθαρά, να αφιερώσετε λίγο χρόνο με τα παιδιά σας, προκειμένου να τους εξηγήσετε τη μεγάλη σημασία να σεβόμαστε :
1) Την πολιτιστική μας κληρονομιά!
2) Την προσπάθεια των εθελοντών που τα έχουν καθαρίσει τόσες φορές!
3) Την ιστορία του νησιού μας!


Κρατάμε τα μνημεία μας καθαρά, δείχνουμε τον καλύτερο μας εαυτό, ενημερώνουμε!!!!!!!
 Το αποτέλεσμα!!!!!!





2) Ενημέρωση καταστήματων και πολιτών σε θέματα ανακύκλωσης και καθαριότητας!
Στα πλαίσια της εκδήλωσης που έλαβε τόπο στο Λιστόν, από το Εθελοντικό Δίκτυο Κέρκυρας, οι 20 φορείς μέλη του, πραγματοποιήσαν διάφορες δράσεις. Η ΜΚΟ Πολιτών Εξουσία, με πολύτιμη βοήθεια από το τμήμα Ελληνικού Οδηγισμού ( Τ. Τ. Γουβιών και Κοντοκαλίου ), ενήμερωσε τους διερχώμενους πολίτες αλλά και τα καταστήματα, για θέματα ανακύκλωσης και καθαριότητας!
Επίσης πραγματοποιήθηκε ανακύκλωση παλιών κινητών τηλεφώνων.....


.......παλιών και άχρηστων φορτιστών, αλλά και μπαταριών!
Γινόμαστε ενεργοί πολίτες, νοιαζόμαστε για τον τόπο μας, προσφέρουμε όποτε και όπως μπορούμε!!!!!

 

"Δράση αλληλεγγύης για ευπαθείς ομάδες πλυθυσμού"

       Τα μέλη της  Πολιτών Εξουσία, αντιλαμβανόμενα τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν πολλοί συνάνθρωποι μας, λόγω της οικονομικής αθλιότητας που έχει περιέλθει η χώρα μας, αποφάσισαν μία κίνηση αλληλεγγύης, προς όλους όσους αδυνατούν να δώσουν χρήματα για κάποιες ιατρικές ανάγκες τους. Έτσι λοιπόν την Τετάρτη, 14/12/2011 από τις 12:00 μμ έως τις 17:00 μμ, τρία μέλη της Πολιτών Εξουσία, θα προσφέρουν αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες τους, σε όσους έχουν προβλήματα και επιθυμούν να εξεταστούν!!! Οι τομείς του εθελοντισμού που θα προσφερθούν οι υπηρεσίες, είναι οι εξής:
1)   Δωρεάν οδοντιατρικός έλεγχος : Ο οδοντίατρος Σπύρος Κουλούρης, θα πραγματοποιήσει έλεγχο, θα δώσει πολύτιμες συμβουλές που αφορούν την στοματική υγιεινή και θα λύσει τυχόν απορίες σας.

2)Δωρεάν παιδιατρικός έλεγχος : Η παιδίατρος Κορνέλια Ζούντελε, θα πραγματοποιήσει παιδιατρικό έλεγχο, θ΄απαντησει στα ερωτήματα σας και θα σας συμβουλεύσει για την σωστή αντιμετώπιση διαφόρων παθήσεων.
 3) Δωρεάν έλεγχος βάρους και συμβουλές διατροφής : Η διαιτολόγος Σταύρου Ανδριάνα θα πραγματοποιήσει ζύγισμα, καθορισμό του δείκτη μάζας σώματος, λιπομέτρηση, καθώς επίσης θα λύσει απορίες και θα συμβουλεύσει για έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής!

Η εξέταση θα γίνει στην οδό, Ιακώβου Πολυλά  24, στον 3ο όροφο ( Πεζόδρομος ).

Όσοι θέλετε να συμμετέχετε σε  κάποια από τα παραπάνω, προκειμένου να κρατήσετε θέση, παρακαλώ επικοινωνήστε με τη γραμματεία της Πολιτών Εξουσία στα τηλέφωνα :

Σταθερό: 26610 34066 ( Ώρες καταστημάτων )
Wind : 639 7255366 
Vodafone: 695 1324892