Κερκυραίων Πρωτοβουλία ΜΚΟ

Κερκυραίων Πρωτοβουλία  ΜΚΟ
Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

ΝΕΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


Η Συντονιστική Γραμματεία της Πολιτών Εξουσία ΜΚΟ, θα ήθελε να ευχαριστήσει όλους όσους ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της, το Σάββατο 19/3/2011 στις 17:30 μμ , που έλαβε θέση στο Ιόνιο Ωδείο Κέρκυρας. Το θέμα της συζήτησης ήταν ο τουρισμός στην Κέρκυρα ( προβλήματα και λύσεις). Στη συνάντηση αυτή έλαβαν μέρος πολίτες οι οποίοι δήλωσαν προβληματισμένοι για τη σημερινή κατάσταση του τουρισμού, επισημάνθηκαν τα προβλήματα που είναι λίγο – πολύ, γνωστά σε όλους και συζητήθηκαν κάποιες πιθανές προτάσεις, που θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν. Κάποια από τα θέματα που συζητήθηκαν είναι τα εξής:

1) Aποπεράτωση λαϊκής αγοράς
2) Το άθλιο οδικό δίκτυο.
3) Διάνοιξη, ανάδειξη και προβολή , με όλα τα κατάλληλα μέσα, του βενετσιάνικου οχυρωματικού έργου κ.α

 Τα θέματα και οι προτάσεις ήταν πολλές και δεν κατέστη δυνατόν να συζητηθούν όλα και με λεπτομέρειες. Οι παρευρισκόμενοι λοιπόν αποφάσισαν τα εξής:

1)   Να πραγματοποιηθεί νέα συνάντηση, ανοικτή σε όλους όσους θέλουν να παρευρεθούν, για ν’ακούσουν αλλά και να  προβάλλουν τις απόψεις τους. Στη συνάντηση αυτή το κύριο θέμα θα είναι το άθλιο οδικό μας δίκτυο και η πιθανή εξεύρεση λύσης, ώστε να υπάρξει το συντομότερο δυνατόν αποκατάσταση του, αφού είναι ένας κατασταλτικός αλλά και ντροπιαστικος παράγοντας για τον τουρισμό στο νησί μας.

2)   Η συνάντηση ορίστηκε για το Σάββατο 26/3/2011 στις 16:00 μμ, στο Ιόνιο Ωδείο Κέρκυρας, που βρίσκεται στη Λ. Αλεξάνδρας, δίπλα από το Μαρασλειο Μέγαρο.

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Πρόσκληση για συζήτηση σε θέματα τουρισμού στο νησί της Κέρκυρας.

    Αγαπητοί φίλοι, όλοι βιώνουμε καθημερινά τις δυσκολίες που επισύρουν αυτές οι απίστευτες εποχές που ζούμε. Σε τοπικό επίπεδο, όλοι γνωρίζουμε ότι ο τουρισμός κατέχει την πρώτη θέση στα εισοδήματα των Κερκυραίων. Βέβαια η κατάσταση μέχρι τώρα, ήταν επιεικώς άθλια, αφού ούτε υποδομές υπάρχουν, ούτε η θέληση, ούτε το πρόγραμμα, για ν’αναδειχτεί το νησί μας σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό. Βλέπουμε τη σαιζόν να μικραίνει συνεχώς και την ποιότητα του τουρισμού να υποβαθμίζεται. Και σας ρωτώ. Εμείς οι απλοί πολίτες, τι κάνουμε για όλα αυτά; Μήπως είναι ώρα να οργανωθούμε και να πάρουμε την τύχη μας στα χέρια μας; Πολλές φορές, πολίτες ενωμένοι μ’έναν κοινό σκοπό, έχουν καταφέρει θαύματα. Γιατί να μην προσπαθήσουμε έστω, να κάνουμε κάτι για το καλό του νησιού μας.
     Προτείνουμε λοιπόν μια πρώτη συνάντηση, για γνωριμία και ανταλλαγή απόψεων, σε θέματα τουρισμού. Φέρτε τις σκέψεις σας, τους προβληματισμούς σας αλλά και τις ιδέες σας και ελάτε να τα συζητήσουμε από κοντά! Η συνάντηση έχει οριστεί για 19/3/2011 και ώρα 17:30 μμ, στο Ωδείο Κέρκυρας. Δείξτε έμπρακτα ότι νοιάζεστε για το νησί μας, ότι νοιάζεστε για το μέλλον σας αλλά και για το μέλλον των παιδιών σας! Σας περιμένουμε!

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Πολιτών Εξουσία ΜΚΟ

Η Πολιτών Εξουσία ΜΚΟ, πιστή στις αρχές του πολιτισμού, της οικολογίας και της κοινωνικής αλληλεγγύης, και αναλογιζόμενη το μαρτυρικό έτος 2010, υπόσχεται, με την αρωγή όλου του Κερκυραϊκού Λαού, να αγωνιστεί για την βελτίωση των συνθηκών ζωής μας. Η αλήθεια είναι πως βιώνουμε ιστορικές στιγμές. Απότομη και πρωτοφανής σε μέγεθος μείωση εισοδημάτων, μπαράζ λουκέτων σε επιχειρήσεις και απολύσεων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, ανατροπή δικαιωμάτων και ελευθερίων, είναι μόνο μερικά από τα φαινόμενα τα οποία μας θίγουν.
Παράλληλα, η 1/1/2011 σηματοδοτεί την ανάληψη καθηκόντων από τις νέες αυτοδιοικητικές αρχές και ταυτόχρονα την έναρξη λειτουργίας του "Καλλικράτη" με τα πλεονεκτήματα και τις ατέλειες του. Φυσικά, ενόψει και των παραπάνω, αγωνία όλων μας είναι η ταχύτερη και καλύτερη προσαρμογή των νέων αρχών στο νέο νομοθετικό πλαίσιο προς όφελος της κοινωνίας.
Ειδικότερα στην Κέρκυρα, οι ανάγκες και οι προκλήσεις είναι πολλές. Καθαριότητα, μισθοδοσίες δημοτικών υπάλληλων, εγκατάλειψη και κατάρρευση μνημείων, έλλειψη κοινωνικών υπηρεσιών... Δυστυχώς όμως, οι δυνατότητες, κυρίως λόγο οικονομικών προβλημάτων και ετών αδιαφανούς διαχείρισης και κακοδιοίκησης, λίγες.
Παρ' όλα τα απαισιόδοξα μηνύματα, πιστεύουμε ότι όλοι μαζί μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στην απειλουμένη κατάρρευση. Με αλληλεγγύη, βοηθώντας ο ένας τον άλλο και με εθελοντική προσφορά στο βαθμό των δυνατοτήτων μας, μπορούμε, σίγουρα, όχι να αλλάξουμε τον κόσμο, αλλά τουλάχιστον να φέρουμε το χαμόγελο πίσω στις ζωές μας, ξεπερνώντας το ψυχολογικό σοκ των μέτρων. Γιατί μόνο όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε! Καλή χρονιά!

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 06/11/10

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΟΡΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 06/11/10 ΚΑΙ ΩΡΑ 15:00 ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΘ. ΠΟΛΙΤΗ ΚΓ, ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ


Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ "Save Annunziata"

Αύριο, Τετάρτη 27 Οκτωβρίου στις 19.00 αλλάζουμε το όνομα της πλατείας μπροστά από το καμπαναριό της Ανουντσιάτα τοποθετώντας πινακίδα με το νέο όνομα της "Πλατεία Ανουντσιάτα". Οτι δεν έκαναν τόσα χρόνια οι τοπικοί μας άρχοντες, το κάνουμε εμείς οι πολίτες της Κέρκυρας. Οι πολίτες που αγαπάμε τον τόπο και την ιστορία μας. Ας είμαστε όλοι εκεί!

Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑ 20-10-2010

  Φίλες και φίλοι, η παράταξη «ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑ» ακολουθώντας πιστά τους νόμους και χωρίς υπόγειες διαβουλεύσεις, τελικά, δεν κατάφερε να διεκδικήσει τον δήμο Κερκυραίων. Μετά την ασάφεια των ημερομηνιών, τον εκβιασμό των προθεσμιών, και την απειλητική στάση του συστήματος απέναντι στους υποψηφίους μας, δυστυχώς χάσαμε την ευκαιρία να βελτιώσουμε τις συνθήκες διαβίωσης και την ποιότητα της καθημερινότητας μας. Πιστεύουμε ότι χάσαμε μια μάχη. Μια άνιση μάχη! Άλλωστε και οι αντίπαλοι μας που πατρονάρονται από τα γνωστά κόμματα, με όλα τα πλεονεκτήματα, μόλις που πρόλαβαν, ή τα κατάφεραν υστέρα από ύποπτα μαγειρέματα, να συμμετάσχουν στις εκλογές! Ίσως αυτές οι εκβιαστικές διαδικασίες, να ήταν το κρυφό χαρτί του Καλλικράτη, που παρά τρίχα να γυρίσει μπούμερανγκ ακόμα και προς τους εμπνευστές του. Όλοι εμείς της παράταξης «ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑ» αποφασίσαμε, όπως πάντα δημοκρατικά και ομοφώνως, να συνεχίσουμε τον αγώνα. Σαν «κοινωνία πολιτών» θα αγωνιστούμε για τα συμφέροντα του νησιού μας και θα συνδράμουμε σε κάθε ανάγκη των συμπολιτών μας. Σήμερα, στην εποχή του μνημονίου, του ΔΝΤ και της επικειμένης επιτήρησης του καταχρεωμένου δήμου μας, η ανάγκη παρέμβασης είναι επιτακτική. Η νέα δημοτική αρχή θα μας βρίσκει μπροστά της σε κάθε αντικοινωνική απόφαση που θα τολμήσει να πάρει ή σε κάθε σκοτεινή ολιγωρία της. Καλούμε τους συμπολίτες μας να συνεχίσουν, χωρίς απογοήτευση, να μας στηρίζουν για να αγωνιστούμε όλοι μαζί, και να ξανακάνουμε την Κέρκυρα αρχόντισσα του Ιονίου.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΣΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ. Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.

ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ

ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑ

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 18/10/2010 ΚΑΙ ΩΡΑ 19:00 ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΘ. ΠΟΛΙΤΗ ΚΓ ΠΙΣΩ ΑΠ ΤΟ 7ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ